Cursus Digisterker | Digivitaler

Aangifte doen bij de Belastingdienst. Een verhuizing doorgeven aan de gemeente. Huurtoeslag aanvragen. Zelfs een afspraak maken bij de huisarts. Het kan tegenwoordig allemaal online, met je persoonlijke DigiD als toegangscode. Super snel en eenvoudig, maar niet als je minder handig met een computer en internet bent. Speciaal voor die mensen bieden wij de gecombineerde cursus Digisterker|Digivitaler.

De eerste lessen staan in het teken van Digisterker. In deze lessen leer je stap voor stap om steeds meer zelf online met de overheid te regelen. Tijdens de lessen Digivitaler leer je omgaan met digitale hulpmiddelen zoals het videoconsult, de patiëntenportalen van de huisarts en het ziekenhuis en de websites Thuisarts.nl en Apotheker.nl.

De cursus bestaat uit zeven lessen, die wekelijks op maandag van 19.00 tot 21.00 uur plaatsvinden in Bibliotheek Hasselt. Voor deze cursus zijn de lessen op de volgende data: 17 oktober, 24 oktober, 31 oktober, 7 november, 14 november, 21 november en 28 november 2022.

Interesse? Meld je dan aan via de oranje button onderaan deze pagina. Je kunt je natuurlijk ook aanmelden in de Bibliotheek Hasselt zelf. Na aanmelding neemt onze docent contact op om persoonlijk kennis te maken en te horen wat u al wel en nog niet kan op een computer. Er zijn geen kosten verbonden aan deze cursus.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum maandag 24 oktober 2022
Capaciteit 8
Beschikbaar 8