Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

Cursus Digisterker

De cursus Digisterker is voor mensen die het lastig vinden om zaken met de overheid via het internet te regelen. Hoe vraag je een DigiD aan? Hoe vind je jouw persoonlijke gegevens over kinderbijslag of pensioen? Hoe werkt de Berichtenbox van MijnOverheid? Hoe regel je een OV-chipkaart, zorgverzekering of belastingaangifte? Hoe geef je een verhuizing door aan de gemeente?

De cursus bestaat uit vier lessen, die wekelijks op vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur plaatsvinden in Bibliotheek Zwartsluis. Voor deze cursus zijn de lessen op de volgende data:10, 17, 24 en 31 maart 2023.

Interesse? Meld je dan aan via de oranje button onderaan deze pagina. Je kunt je natuurlijk ook aanmelden in de Bibliotheek Zwartsluis zelf. Na aanmelding neemt onze docent contact op om persoonlijk kennis te maken en te horen wat u al wel en nog niet kan op een computer. Er zijn geen kosten verbonden aan deze cursus.

Inschrijven is niet (meer) mogelijk

Datum vrijdag 17 maart 2023
Tijd 10:00 tot 12:00 uur
Capaciteit 5