Cursus Klik&Tik

Bel je ook altijd de kinderen als je hulp nodig hebt met de computer? Maar wil je het liever zelf kunnen? Tijdens de cursus Klik&Tik leer je meer over het typen van teksten en invullen van formulieren, het zoeken op internet en het kopen via webwinkels, het verzenden van mail en het op orde houden van de computer.

De cursus bestaat uit acht bijeenkomsten, die wekelijks op maandag van 10.00 tot 12.00 uur plaatsvinden in Bibliotheek Hasselt. Voor deze cursus zijn de bijeenkomsten op de volgende data: 16, 23 en 30 januari, 6, 13, 20 en 27 februari en 6 maart 2023.

Interesse? Meld je dan aan via de oranje button onderaan deze pagina. Je kunt je natuurlijk ook aanmelden in Bibliotheek Hasselt zelf. Er is plek voor maximaal acht personen. Na aanmelding neemt onze docent contact op om persoonlijk kennis te maken en te horen wat u al wel en nog niet kan op een computer. Deelname aan de cursus is gratis.

Datum maandag 30 januari 2023
Waar Bibliotheek Hasselt
Voor wie Volwassenen (18+), Senioren (60+)