Agenda | Wat is er in de Bibliotheek te doen?

JobOn training: Weten wat je wil

Online activiteit werk en inkomen

Als je op zoek bent naar een leuke baan is het belangrijk om goed te weten wat je wil! Hoe zit jouw droombaan eruit? Welke elementen en waarden zijn voor jou belangrijk? Als je weet wat je wilt, dan kun je het ook bereiken! Dat is de uitdaging waarmee we in deze online training aan de slag gaan.

In deze workshop ga jij het ontdekken. Door middel van oefeningen ga je op zoek naar het antwoord op al deze vragen. Want… als je weet wat je zoekt is de kans groter dat je dat vindt!

Wat gaan we doen?
Na de kennismaking gaan we aan de slag met oefeningen om te ontdekken wat je wilt. Door inzicht te krijgen in wat je níet wilt, maar zeker ook wat je wél wilt, kom je stapje voor stapje dichter bij dat ene doel: die baan die uitstekend bij je past.

We werken samen en helpen elkaar om helder te krijgen wat je wilt en wat bij je past. Je ontmoet gelijk andere werkzoekenden in de regio Twente en kunt zo direct jouw lokale netwerk vergroten.

Aanmelden en kosten
Deze activiteit is gratis voor leden en niet-leden van de Bibliotheek. Aanmelden is verplicht. We gebruiken het programma Zoom om elkaar online te ontmoeten.

Deze activiteit is onderdeel van een samenwerking tussen Overijsselse Bibliotheken. De aanmeldingen worden centraal verwerkt. Stuur jouw naam, e-mailadres, woonplaats en de naam en datum van de activiteit naar .

Online deelnemen
Na aanmelding ontvang je van ons een bevestiging met een Zoomlink. Om deel te nemen heb je alleen een laptop nodig met camera, microfoon en een goed werkende internetverbinding. De Bibliotheek helpt je als dat nodig is. Aarzel dus niet en meld je aan!

Door je aan te melden ga je akkoord met het gebruik van jouw e-mailadres door de Bibliotheek en het sturen van informatie na afloop van de activiteit waaraan je deelnam.

Meer activiteiten
Een groot aantal Bibliotheken in Overijssel bieden samen een compleet voorjaarsprogramma voor werkzoekenden. Voor iedereen die bezig is met persoonlijke ontwikkeling, of je nu tijdelijk geen baan hebt, wilt veranderen van baan of gewoon je CV wilt bijhouden. Zo kun je bijvoorbeeld meer leren over werk-privé balans, het ontwikkelen van je soft skills, waar jouw talenten liggen of hoe je jezelf presenteert tijdens (onverwachte) sollicitatievragen.

Bekijk hier alle activiteiten.

Datum dinsdag 25 april 2023
Tijd 10:00 tot 12:00 uur
Waar Online
Voor wie Volwassenen (18+), Senioren (60+)