Cursus Digisterker

Leer hoe je veilig gebruik kunt maken van de websites van de gemeente, belastingdienst, verzekeringsbank en anderen (overheids)instanties.

De cursus Digisterker is voor mensen die het lastig vinden om zaken met de overheid via het internet te regelen. Hoe vraag je een DigiD aan? Hoe vind je jouw persoonlijke gegevens over kinderbijslag of pensioen? Hoe werkt de Berichtenbox van MijnOverheid? Hoe regel je een OV-chipkaart, zorgverzekering of belastingaangifte? Hoe geef je een verhuizing door aan de gemeente?

De cursus bestaat uit vier bijeenkomsten, die wekelijks op maandag van 10.00 tot 12.00 uur plaatsvinden in de Bibliotheek Hasselt. Voor deze cursus zijn de bijeenkomsten op de volgende data: 10 januari, 17 januari, 24 januari en 31 januari 2022.

Interesse? Meld je dan aan via de oranje button onderaan deze pagina. Je kunt je natuurlijk ook aanmelden in de Bibliotheek Hasselt zelf. Er is plek voor maximaal zes personen. Na aanmelding neemt onze docent contact op om persoonlijk kennis te maken en te horen welke zaken je graag via het internet met de overheid wilt leren regelen. Deelname aan de cursus is gratis.

Datum maandag 31 januari 2022
Capaciteit 6
Waar Bibliotheek Hasselt
Voor wie Senioren (60+), Volwassenen (18+)