Inloopspreekuur Openbaar Vervoer

Het OV biedt ook aan senioren veel voordelen. Het is een veilige manier van reizen. Tegenwoordig reizen we met de OV-chipkaart. Maar hoe werkt de OV-chipkaart en hoe vraag je deze OV-chipkaart aan? En hoe gaat het reizen met het openbaar vervoer eigenlijk in zijn werk?

Zelfstandig reizen is belangrijk voor het onderhouden van sociale contacten. Het openbaar vervoer (OV) is er voor iedereen. Tijdens dit inloopspreekuur krijg je persoonlijke hulp en advies over reizen met het OV.

Inloopspreekuren
Bij het maandelijkse inloopspreekuur kun je gedurende 1½ uur vrij inlopen om de OV-ambassadeur vragen te stellen. Hierbij kunnen zij persoonlijke hulp en advies bieden met vragen over bijvoorbeeld de OV-chipkaart, abonnementen en reisroutes.

Datum donderdag 20 oktober 2022
Voor wie Volwassenen (18+)