Nieuws uit de Bibliotheek

Prijswinnaars Boekstartdag

Prijswinnaars boekstartdag

Op 19 juni jl was de landelijke Boekstartdag. Ook in onze Bibliotheken waren er diverse super leuke activiteiten, waar veel kinderen en hun ouders aan hebben deelgenomen. Voor Bibliotheek Zwartewaterland was het een geslaagde dag.

Bij twee activiteiten waren prijzen te winnen. Zo was er een kleurplatenwedstrijd, waarbij je een kleurplaat zo mooi mogelijk moest inkleuren. Deze wedstrijd werd gewonnen door Damani. Zij had een kleurplaat met Rupsje Nooitgenoeg heel erg mooi ingekleurd en won daarmee het prentenboek 'Mijn zusje heeft het kleinste huis'.

De andere wedstrijd was een speurtocht door de Bibliotheek. Er hingen plaatjes van onder andere Boer Boris, Woezel en Pip en Dribbel op verschillende plekken verspreid door de Bibliotheek. Je moest het goede nummer bij het plaatje zetten. Thijs was een hele goede speurneus en won een prachtig prentenboek.

Beide prijswinnaars hebben inmiddels hun prijs in ontvangst genomen en waren er heel erg blij mee!