Nieuws uit de Bibliotheek

Nieuw: leesclub voor thrillerliefhebbers

Thrillers, ik kan er geen genoeg van krijgen. En dus lijkt het mij leuk om in de Bibliotheek Hasselt een leesclub voor thrillerliefhebbers in het leven te roepen. Het idee is om met zes tot twaalf leden iedere maand een (literaire) thriller te lezen en te bespreken. Interesse? Meld je dan aan bij de Bibliotheek Hasselt, telefoon: 038-4771716 of mail:

Wie ik ben?
Ik ben Astrid Mensink (49 jaar), woon in Hasselt en ben drie dagen per week in Steenwijk te vinden voor mijn werk bij de Bibliotheek Kop van Overijssel. Het zal je dus niet verbazen dat ik regelmatig met mijn neus in de boeken zit en dan bij voorkeur in spannende boeken. Graag deel ik mijn enthousiasme voor literaire thrillers, maar net zo graag hoor ik voor welke titels en schrijvers anderen warm lopen.

Hoe het werkt?
Als zich minimaal zes mensen hebben gemeld, prikken we samen een datum en tijdstip voor de eerste bijeenkomst van de leesclub voor thrillerliefhebbers. We nemen dan de tijd om elkaar onder het genot van een drankje en hapje te leren kennen. We nemen dan allemaal onze favoriete thriller mee om er in het kort iets over te vertellen. Een leuke ijsbreker, dacht ik zo.