Bibliotheek Lidmaatschap (lid worden)

Vind meer artikelen over

Voor welke leeftijd? 4-12 (basisschool kids), 12-18 (tieners/jongeren), 18+ (iedereen boven 18)
Locatie en service Klantenservice

Gratis boeken, e-books, films, muziek lenen? Word lid van de Bibliotheek.

Een lidmaatschap bij de Bibliotheek, daar krijg je veel voor terug! Leen boeken, films, e-books, luisterboeken, muziek en tijdschriften maar volg ook activiteiten zoals leesclubs, lezingen en ontdek-bijeenkomsten. Bijna alles is gratis bereikbaar en inbegrepen bij je lidmaatschap op de Bibliotheek.

Voor wie?
Voor iedereen die zijn of haar wereld wil vergroten.

Omschrijving
Vanaf 18 jaar en ouder is het lidmaatschap tegen een tarief verkrijgbaar. Ben je jonger dan 18 dan is je lidmaatschap op de Bibliotheek geheel gratis. Bekijk alle tariefmogelijkheden.

Voordelen lidmaatschap:

• Leen boeken, e-books en luisterboeken
  • En ook: films, muziek en tijdschriften
  • Korting op vele Bibliotheek-activiteiten
  • Gratis app: lenen, verlengen, reserveren
  • Inleverseintje (nooit meer te laat)
  • Lenen in heel Nederland

Ben je 18 jaar of ouder? Meld je vandaag nog aan:

Ben je jonger dan 18 jaar? Meld je aan voor het gratis jeugdlidmaatschap:

De Bibliotheek-pas ligt klaar op de Bibliotheek-locatie van je keuze. Neem bij het ophalen wel een legitimatie (ID-kaart) mee. Ben je jonger dan 18 jaar en heb je een ID-kaart, ook dan ligt de pas voor je klaar. Heb je deze kaart niet? Neem dan één van je ouders mee om de pas op te halen.

Start daarna met leren, lezen en lenen!