Cursus Klik & Tik

Vind meer artikelen over

Voor welke leeftijd? 18+ (iedereen boven 18)
Leren, lezen en lenen Cursussen
Thema Onderwijs
Locatie en service Bibliotheek Genemuiden, Bibliotheek Zwartsluis, Bibliotheek Hasselt

Cursus Klik & Tik | Basis van digitale vaardigheden

Niet iedereen doet moeiteloos mee in onze digitale maatschappij. Daarom is er een lessenserie Klik & Tik. Dit is een laagdrempelige cursus over de computer, internet en allerlei daarmee samenhangende zaken. Je gaat tijdens en na deze cursus met plezier met deze onderwerpen aan de slag!

Voor wie?
De cursus Klik & Tik is voor mensen die beginnen met het werken op een computer. Je leert een tekst typen, opslaan en printen via Word. Je maakt kennis met het zoeken en kopen op internet. En je leert hoe je een e-mail moet versturen.

Waar en wanneer?
De cursus bestaat uit zes bijeenkomsten en wordt zowel in Zwartsluis als Hasselt gegeven. Deelname is gratis. Kijk voor de cursusdata en mogelijkheden in de agenda.

Aanmelden
Interesse? Meld je dan aan via de agenda op deze website. Je kunt je natuurlijk ook aanmelden in de Bibliotheek zelf. Je kunt je interesse ook per mail doorgeven of neem contact op via het contactformulier. Er is per cursus plek voor maximaal zes personen. Na aanmelding neemt onze docent contact op om persoonlijk kennis te maken en te horen wat u al wel en nog niet kan op een computer.