Bibliotheek aan Huis

Vind meer artikelen over

Voor welke leeftijd? 18+ (iedereen boven 18)

Bibliotheek aan Huis service

Als u niet in staat bent de Bibliotheek te bezoeken, kunt u gebruik maken van de Bibliotheek aan Huis service. U geeft aan wat u het liefst leest en wat uw interessegebieden zijn. Een vrijwilliger zoekt deze materialen voor u op en levert ze bij uw woonadres af (en haalt geleende media weer op).

Voor wie?
Deze service is voor leden van de Bibliotheek waarbij het niet lukt om fysiek de Bibliotheek te bezoeken. De prijs is inbegrepen in het lidmaatschap van de Bibliotheek.

Lezen, luisteren beleven
De Bibliotheek heeft een ruime keuze aan boeken, muziek, dvd’s, tijdschriften, luisterboeken, e-books. Ook als u visueel beperkt bent zijn er genoeg mogelijkheden, zoals grootletterboeken, Daisy CD’s en de collectie Passend Lezen met 45.000 gesproken boeken.

Voor meer informatie of direct aanmelden kunt u met ons contact opnemen.